05.10.2019 18:48:00
K čemu se ministerstvo školství dozná?
Komentář na facebookovém profilu k evidenci romských žáků ve školách
Ministerstvo školství žádá po školách, aby vykázaly počty romských
žáků. Tedy, aby evidovaly romské žáky. Je zásadní otázka, k čemu je to
určeno? První možností je, že budou zvýhodněni nad ostatními. V tom
případě jde o rasově motivovanou diskriminaci neromských žáků.
Diskriminaci, která plně odpovídá neomarxistickému pojetí totality,
založené na zvýhodnění takzvaných utlačovaných menšin. Tím se zdůvodňuje
daňové lupičství státu na ostatní populaci, neboť vládnoucí elita dře
peníze z pracujících lidí pod záminkou podpory údajně diskriminovaných
menšin.
Druhou možností je, že evidence bude zneužita k rasové diskriminaci
romských žáků. V takovém případě jde o první příznak totality podle
střihu Hitlerovy třetí říše, která likvidovala menšiny.
Velmi závažná je třetí možnost, že to není k ničemu. Pokud by třetí
možnost byla pravda, pak je k zamyšlení, kdo a proč to nařizuje, a to
bez ohledu, jestli je to nápad našeho ministerstva školství, nebo
úředníků EU v Bruselu. Dělat věci k ničemu a bez smyslu je kultura
idiotů. Zábava, která mrhá penězi a časem daňových poplatníků, by měla
vyústit k rezignaci takových lidí na své funkce.
Uvidíme, k čemu se ministerstvo školství dozná? K neomarxismu, k hitlerismu, nebo k idiocii?