Expozice Jihomoravského kraje byla jako tradičně v pavilonu P s číslem 50, a to v nové expozici. Protější stánek č. 51 patřil zahraničním partnerům Jihomoravského kraje.
Při zahájení veletrhu hejtman Michal Hašek zdůraznil, že Regiontour se už stal tradicí a jeho letošní ročník se také z velké části nese v duchu tradic. „Jedním z nosných témat veletrhu je 1150. výročí příchodu věrozvěstů Cyrila a Metoděje na Moravu. Jde o výročí důležité nejen pro Moravu, ale pro celou střední Evropu. Připraven je proto celý seriál akcí. Moravské kraje letos například připravily společnou nabídku duchovních památek Moravy a Slezska,“ řekl hejtman Hašek. Zahájení veletrhu se zúčastnili mj. pražský arcibiskup kardinál Dominika Duka a pravoslavný vladyka Kryštof.
Stejně jako v minulosti byla hlavním cílem propagace kraje ucelená turistická nabídka jižní Moravy v jediné expozici. Byla zde soustředěna jak nabídka tematická (jako cykloturistika, vinařství, lázeňství, galerie a muzea, Baťův kanál a dopravní infrastruktura), tak regionální (tj. zástupci turistických oblastí Jihomoravského kraje: Brno a okolí, Moravský kras a okolí, Znojemsko a Podyjí, Pálava a Lednicko-valtický areál a Slovácko). Turistické produkty jižní Moravy představí Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava a tuto domácí nabídku obohatí zahraniční partneři kraje: Banskobystrický samosprávný kraj, Trnavský samosprávný kraj, Dolní Rakousko, Chanty-Mansijský autonomní okruh-Jugra, Leningradská oblast, Lodžské vojvodství, Province Gers, Zadarská župa, Srbsko – Šumadijský okruh a Centrope.
Celý veletrh provázel bohatý doprovodný program. Kromě tiskových konferencí k novinkám turistické sezóny, představení nového projektu „Morava napoleonská“, akce „Setkání kultur“ k 1150. výročí příchodu věrozvěstů Cyrila a Metoděje na Moravu a společného materiálu moravských krajů (tentokráte Duchovní dědictví Moravy a Slezska) hrála na stánku kraje cimbálová hudba i retrohudba v podání Melody gentleman Lednice, byla možná ochutnávka moravských vín a piva Starobrno, probíhaly soutěže o drobné ceny.
Nově se letos v rámci veletrhu Regiontour předávaly ocenění v rámci soutěže Zlatá chuť jižní Moravy, která navazuje na doprovodnou akci Region Food Festival, neboť gastronomie je významnou součástí cestovního ruchu.