Mohu odpovědně prohlásit, že bývalý ministr Vít Bárta byl hlavní postavou a propagátorem faktické likvidace rozpočtu pro financování dopravní infrastruktury v r. 2010 a na r. 2011. Vinu nese samozřejmě celá koalice, která pod heslem "musíme šetřit, ať to stojí, co to stojí" nejen prakticky zastavila výstavbu a přípravu dopravní infrastruktury, ale způsobila i ohrožení čerpání prostředků z EU.
Ministr Radek Šmerda, který nastoupil po Vítu Bártovi, se ujal ministerského křesla dle mého názoru razantně a velmi dobře. Začal komunikovat s politickými partnery, tedy i s opozicí, a hlavně se snaží řešit problémy, na jejichž vzniku se velkou měrou podílel právě exministr Vít Bárta.
To je asi největší důvod, proč je nepohodlný pro politiky z VV.
Pavel HOJDA, poslanec Parlamentu ČR a stínový ministr KSČM pro dopravu a průmysl