Ing. Antonín Seďa

  • SOCDEM
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,08. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

06.07.2017 12:20:29 - liviticus

Nevyžádané reklamní telefonáty

V poslední době se "roztrhl pytel" s velmi otravnými telefonáty s různými reklamami na koupi zboží, nabídkami investic, průzkumy, změny pojištění atd. Určitě jste se s tím i Vy osobně setkal. V naprosté drtivé většině případů o to normální člověk nemá zájem a otravuje ho to. Pokud chce člověk něco koupit, změnit, investovat atd. tak si to nejdříve v klidu promyslí, posoudí všechny pro a proti, vyhledá si o tom co nejvíce informací na internetu a pak si to sám koupí nebo změní pojištění atd. Těmto hanebným telefonátům většinou podlehnou jen senilní důchodci, a obyčejné lidi to otravuje. Co byste řekl na změnu zákona o regulaci reklamy např. ve znění "Zakazuje se reklama prostřednictvím telefonů vykonávaná prostřednictvím nevyžádaných telefonátů, a případný souhlas pouze v telefonátu po naléhání nemá právní váhu".(Případně to alespoň omezit nějakými hodinami). Na SMS, které nejsou tolik otravné a nebezpečné, by se zákaz nevztahoval.

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

10.07.2017 7:38:28 - Ing. Antonín Seďa
 Ano máte pravdu, že i já jsem tímto postižen. Takže pro úpravu zákona bych jistě hlasoval. Problém ovšem je, že se s telefonními čísly a rozličnými seznamy osob obchoduje a řada lidí, včetně mé osoby, při sjednávání pojištění či jiného druhu obchodu, v obchodních či jiných podmínkách podepsala možnost použití telefonního čísla pro propagaci či reklamu. Ale je jisté, že tzv. "šmejdi" se nyní kontaktují přímo po telefonu. A po pravdě řečeno, jediným možným řešením je nebrat telefon. Ale tam je zase riziko, že můžete promeškat nějakou důležitou informaci. Chce to obezřetnost, popřípadě se obrátit na Českou obchodní inspekci či přímo sdělit těm, co vám volají, že o takový způsob "obchodování" zájem nemáte.