Ing. Patrik Nacher

  • ANO 2011
  • Hlavní město Praha
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 3,42. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

29.10.2019 16:08:39 - petrlinda

Česká spořitelna

Zdravím,
poslouchal jsem vás na TV Barandov. Vaše působení v politice je i bankovnictví.
Chtěl bych vás upozornit na podivné chování bývalé naší banky Spořitelna. Tato banka zavedla nový produkt "George" bohužel to byl velký krok zpět. Nevýrazná a nepřehledná grafika.Složité přihlášení. Dokonce se jim jednou podařilo změnit přihlašovaci protokol tak, že když jsem nevlastnil mobil se snímačem otisku prstu, tak jsem se do systému nedostal a musel jsem dojít na pobočku a tam jsme to dali do pořádku.
Nedovedu si představit, že bych bydlel někde 20 Km od pobočky a neměl auto. To by byla akce na celý den. Všechny tyto kroky zavánějí diskriminací seniorů a méně majetných lidí, kteří nemají na to si koupit nový telefon se snímačem prstu. Managment Spořitelny asi prodělává nějakou změnu, bohužel k horšímu...jako by se do vedení dostali Piráti...ochranné prvky klienta jsou dle mě přehnané a nepřehledné.
Díky předem za odpověd.
Sedlák P.
důchodce
UL

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

05.11.2019 11:52:14 - Ing. Patrik Nacher
Dobrý den,

děkuji za dotaz. Českou spořitelnu jako banku nemám. Na produkt George jsem zatím od klientů slyšel zatím jenom pochvalu z hlediska vývoje internet bankingu. Detailně jsem se tomu nevěnoval. Pravdou je, že sám využívám produkty několika bank. Sleduji, že ve službách a v přehlednosti prospotřebitelském chování jsou přátelský pro jednotlivé klienty. V případě George to nemohu hodnotit. Jediné, co bych Vám mohl doporučit, navštivte pobočku České spořitelny a napište ombudsmanovi, aby měli zpětnou vazbu. Případně bych Vás chtěl požádat, zdali byste mi mohl napsat na bankovnipoplatky.com, kde bychom tuto zpětnou vazbu zveřejnili a požádali Českou spořitelnu o vyjádření. Výsledkem by mohlo být případně zlepšení nebo vysvětlení situace aby to nezůstalo v rovině dotazu a mé odpovědi.

Patrik Nacher