Souhlasíte s tím, že dopravní infrastruktura je páteří ekonomiky?
A co mě zajímá ze všeho nejvíc je, proč se u nás stavby nových úseků dálnic, ale i třeba opravy silnic tak vlečou? Je jedno, kdo je u vlády, ten problém trvá už roky. I třeba sousední Polsko je na tom líp a myslím, že jsou na tom líp min všechny státy EU nebo minimálně na tom není žádný hůř.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
25.02.2025 14:42:05 - Ing. Jiří Strýček
V roce
2015, kdy jsme jako hnutí ANO byli první rok ve vládě, činila celková délka
české dálniční sítě pouhých 776 kilometrů. Dnes, o devět let později, máme již
1 501 kilometrů – tedy téměř dvojnásobek. Tento ohromující růst byl umožněn
díky zásadním legislativním změnám, které naše vláda hnutí ANO prosadila. Tyto
změny odstranily administrativní překážky a zefektivnily procesy přípravy
dopravních staveb. Díky těmto krokům se podařilo urychlit přípravu a realizaci
projektů, které se dnes dostávají do fáze zprovozňování. Na konci minulého
roku byla otevřena dálnice D4 do Písku stavěná unikátním projektem PPP a jako
potvrzení jeho role na projektu byl na stříhání pásky pozván i Karel Havlíček.