Ing. Jiří Strýček

  • ANO 2011
  • Moravskoslezský kraj
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 2,75. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

10.12.2024 14:33:03 - žemle

Souhlasíte s tím, že dopravní infrastruktura je páteří ekonomiky?

A co mě zajímá ze všeho nejvíc je, proč se u nás stavby nových úseků dálnic, ale i třeba opravy silnic tak vlečou? Je jedno, kdo je u vlády, ten problém trvá už roky. I třeba sousední Polsko je na tom líp a myslím, že jsou na tom líp min všechny státy EU nebo minimálně na tom není žádný hůř.

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

25.02.2025 14:42:05 - Ing. Jiří Strýček
V roce 2015, kdy jsme jako hnutí ANO byli první rok ve vládě, činila celková délka české dálniční sítě pouhých 776 kilometrů. Dnes, o devět let později, máme již 1 501 kilometrů – tedy téměř dvojnásobek. Tento ohromující růst byl umožněn díky zásadním legislativním změnám, které naše vláda hnutí ANO prosadila. Tyto změny odstranily administrativní překážky a zefektivnily procesy přípravy dopravních staveb. Díky těmto krokům se podařilo urychlit přípravu a realizaci projektů, které se dnes dostávají do fáze zprovozňování. Na konci minulého roku byla otevřena dálnice D4 do Písku stavěná unikátním projektem PPP a jako potvrzení jeho role na projektu byl na stříhání pásky pozván i Karel Havlíček.