Podle jeho slov je dlouhodobým a stále závažnějším problémem právě parkovací stání. Dle údajů, které má hlavní město k dispozici, denně dorazí na čtvrt milionu mimopražských automobilů.
Pro Prahu 4 je nejzávažnějším místem oblast mezi Vyšehradem a Kačerovem. "To je místo, kde se nám hromadí nejvíce mimopražských automobilů a denně dochází k problematickému parkování, k přeplnění příjezdových komunikací i k ničení majetku parkováním v zeleni," uvedl Bodenlos.
Praha 4 počítá se zavedením parkovacích zón od roku 2012 s tím, že k dokončení dojde v roce 2013. "Připouštím, že jde o poměrně zásadní rozhodnutí, které vyvolá řadu problémů, debat a bouřlivých diskusí občanů, odborníků i samotných motoristů," doplnil místostarosta Prahy 4.
Tato pražská část se tak přidává k Praze 5, která záměr o zavedení placených, parkovacích stáních oznámila v listopadu. Placené stání je zavedeno na Praze 1, 3 anebo 7.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan