„Ministerstvo školství je v komunikaci opožděné. Spíše nacházíme informace v médiích anebo si je předáváme po Facebooku. Je často rozdíl mezi tím, co říká ministr Plaga na tiskovkách, a tím, co do škol přichází ve zpožděných datových zprávách. S nástupem dětí do škol se většina sboroven změnila ve čtenářské kluby, aby učitelé množství dokumentů nastudovali a pak se podle toho zařídili,“ říká učitelka Markéta Illová. Měsíc od otevření základek mají kantoři stále plné ruce práce, aby „koronakrizové rozvolňování“ zvládali.
Sborovny jako čtenářské kluby
Základní škola Velké Opatovice se nachází na střední Moravě. Chodí do ní zhruba čtyři stovky žáků, které učí takřka čtyřicetičlenný pedagogický sbor. Právě do něj patří češtinářka Markéta Illová. „Na webu Ministerstva školství nenajdete nic. Nefunguje tam ani vyhledávač. Je pravda, že ministerstvo zřídilo ohledně koronakrize dva další informační weby, ale vše je velmi nepřehledné a z ředitelů kromě jejich běžné agendy aby se ještě stali odborníci na internetovou komunikaci. Datové zprávy totiž chodí pozdě. Často se tím zabývají o víkendech. Smekám před nimi,“ pokračuje dále v kritice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Rychetský