Ministerská akce na mouku z Lidlu spíš než reálné výsledky vynesla šéfovi resortu zemědělství Zdeňku Nekulovi (KDU-ČSL) posměch. A to v lepším případě, protože v tom horším veřejně padly i otázky, zdali tak obří reklamu konkrétnímu obchodnímu řetězci ministr dělal zdarma.
Bouři kolem ministra rozpoutal jeho vlastní příspěvek na Twitteru, kde se pochlubil, že „dárkem“ od českého šéfa řetězce Lidl během jeho návštěvy je sleva na mouku ve výši 41 procent z původní ceny.
„Se zástupci řetězců jednám pravidelně. Díky řediteli Lidlu Adamu Miszczyszynovi za pěkný dárek k dnešnímu jednání v podobě slevy pro spotřebitele. Zítra totiž bude v Lidlu mouka za 12,90 Kč. Když se chce, tak to jde. Děkuju Lidlu, že pochopili, o co mi celou dobu jde,“ napsal doslova v úterý večer Zdeněk Nekula, který spolu s tímto příspěvkem sdílel jak snímky z návštěvy centrály a jedné z prodejen Lidlu, tak i část slevového letáku tohoto německého obchodního řetězce. Nicméně tato slevová akce na mouku nebyla výsledkem Nekulovy aktivity, protože ji Lidl avizoval několik dnů před samotnou návštěvou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka