„Velmi mě těší, že nás veřejnost takto ohodnotila a ukázala nám, že práci, kterou děláme, děláme dobře. Víme, že máme různé typy návštěvníků, kteří si z našich památek chtějí odnést různé zážitky. Pracujeme tedy se zákaznickou zkušeností tak, aby vyhovovala jednotlivým skupinám,“ uvedla generální ředitelka NPÚ Naďa Goryczková s tím, že instituce jde také s dobou – je aktivní na sociálních sítích, zrušila zákaz focení interiérů památek a obměňuje průvodcovské texty, aby byly relevantní pro moderního návštěvníka.
Studie Nemáte zač. Pěkný den! se kromě zákaznické zkušenosti v soukromém sektoru věnovala také veřejným institucím a je vůbec prvním průzkumem občanské zkušenosti v Česku. Více než 5 000 respondentů hodnotilo veřejné instituce – například zda jsou důvěryhodné, jak řeší problémy, zda naplňují očekávání nebo přistupují k lidem individuálně podle jejich konkrétních potřeb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva