„Druhá část obchvatu odvádí tranzitní dopravu z ulic Řípská, Na Malém Spořilově a Bezručova na nově vybudovanou komunikaci, která je vedena mimo obytné části Mělníka kolem průmyslových areálů. Pro řidiče znamená nová silnice rychlejší, plynulejší a tedy i bezpečnější jízdu, pro obyvatele, kteří žijí v blízkosti současné silnice, pak podstatné snížení hlukové zátěže i lepší životní prostředí díky snížení emisí z dopravy. Součástí stavby byly i 3 okružní křižovatky, most přes železnici a 4 protihlukové stěny o délce jednoho kilometru,“ představil novostavbu generální ředitel ŘSD Radek Mátl.
Druhá část obchvatu Mělníka vede od Chloumecké ulice ke křižovatce Na Průhoně. Od křižovatky s Chloumeckou ulicí vede souběžně s ulicí Řípskou, od které se následně po zhruba 150 metrech odpojuje k prostoru sportovního areálu. Řípská ulice je na trasu nově napojena stykovou křižovatkou. Z ní se tato ulice odpojuje jednosměrnou větví ve směru od Malého Spořilova. Trasa obchvatu poté pokračuje mimoúrovňovým přemostěním železnice k nové okružní křižovatce. Od ní trasa dále vede mezi průmyslovými areály a pod vinicí se napojuje další okružní křižovatkou na ulici Na Průhoně. Stavba končí za okružní křižovatkou napojením na stávající silnici I/9 směr Česká Lípa.
Ředitelství silnic a dálnic aktuálně realizuje celkem 246,3 kilometrů nových staveb. Jedná se o 144,1 km dálnic a 102,2 km silnic I. třídy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva