Přestavba více než 15 km dlouhého úseku, jejíž hlavní náplní je zdvoukolejnění a elektrizace trati, je tak o krok blíž realizaci. Přinese zvýšení rychlosti jízdy vlaků až na 140 km/h, plně bezbariérové stanice a zastávky a až 1100 nových parkovacích míst.
V rámci stavby dojde k vybudování části trati v nové stopě, rekonstrukci stávajícího železničního svršku a spodku a instalaci moderního zabezpečovacího zařízení ETCS s dálkovým řízením provozu. Díky zřízení nových odboček, které umožní vlakům přejíždět z jedné koleje na druhou, se zajistí vyšší kapacita trati. Železniční přejezdy na nejfrekventovanějších komunikacích se zruší a nahradí mimoúrovňovým křížením, zbývající část projde modernizací.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva