Zvláštní prostor je určen zkušenostem úspěšných českých firem. Výraznou přidanou hodnotou časopisu, který vychází nákladem 8300 kusů, jsou analýzy a infografiky.
„Naším cílem rozhodně není šestkrát do roka představovat úspěchy asociace, předkládat fotky jejích představitelů při předávání všemožných cen a sebestředně popisovat náš vliv na podnikatelské prostředí. Naopak, o samotné asociaci toho v časopise mnoho nenaleznete. V magazínu o obchodu představíme výsledky jiných, zejména menších a středních firem,“ uvádí Karel Havlíček, předseda AMSP. „Každé dva měsíce se vás pokusíme přesvědčit, že nejsme národem Josefa Švejka,“ zdůrazňuje na závěr svého úvodníku.
Hlavními tématy prvního vydání TRADE NEWS jsou mimo jiné Mexiko a příležitosti pro české exportéry, profiliga českých strojírenských podniků a řešení nedostatku pracovníků v technických oborech.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: AMSP ČR