Aastra tímto uvedením doplňuje nedávno představené portfolio řešení pro videokomunikaci Aastra BluStar Ecosystem. Novou verzi MX-ONE je prostřednictvím VMware též možné plně virtualizovat. Další novinkou v rámci řešení je verze 8.0 aplikace kontaktního centra Solidus eCare s pracovní plochou agenta v grafickém vzhledu BluStar.
Hlavním prvkem verze 5.0 je vlastní systémové řešení pro unified communications (UC) a spolupráci s bezdrátově integrovaným systémem BluStar. Díky tomu se řešení MX-ONE nadále vyvíjí jako multimediální platforma pro video a mobilitu. Již v září představila Aastra v České republice prvního člena rodiny, a to multimediální telefon Aastra BluStar 8000i pro videokomunikaci v HD kvalitě. Začátkem října pak uvedla na český trh platformu Aastra BluStar Ecosystem.
MX-ONE 5.0 je nyní možné plně virtualizovat, díky nové verzi je podporováno multi-serverové prostředí obvyklé ve větších firmách, které nabízí konsolidaci hardwaru a také vyšší bezpečnost z pohledu možného výpadku zařízení. Základem je řešení VMware® s podporou klíčových vlastností jako vysoká dostupnost a tolerance chyb. MX-ONE 5.0 je kromě toho možné použít i v prostředí cloudu a je vhodné pro zákazníky, kteří si v rámci nového obchodního modelu chtějí vybudovat privátní cloudovou architekturu v rámci virtualizovaného prostředí.
„Uvedením systému BluStar dostalo komunikační řešení MX-ONE nový impuls,“ řekl Edin Hadzialic, vedoucí oddělení výzkumu a vývoje řešení MX-ONE ve společnosti Aastra. „S novou verzí 5.0 se MX-ONE prezentuje jako plně integrované řešení pro unified communications a spolupráci, které může být bez problémů široce implementováno v celé firmě. Umístění řešení MX-ONE v cloudu umožňuje realizaci inovativních obchodních modelů. Jeho přednosti týkající se virtualizace a otevřených standardů z něj dělají privilegovanou platformu pro bezproblémovou konsolidaci infrastruktury."
O společnosti Aastra
Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace včetně aplikací unified communications (UC), integrovaná řešení mobility, multimediální řešení call center, videokomunikace v HD kvalitě a široké spektrum stolních a bezdrátových terminálů. Více informací o společnosti lze nalézt na www.aastra.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva