Agendou FinTech se bude v ČNB zabývat sekce regulace a mezinárodní spolupráce

29.09.2018 8:52 | Zprávy

Problematika finančních technologií v rámci České národní banky bude od 1. října 2018 spadat do sekce regulace a mezinárodní spolupráce na finančním trhu. V tomto útvaru, jehož název se zkrátí na sekce regulace a mezinárodní spolupráce, zároveň dojde ke třem personálním změnám.

Agendou FinTech se bude v ČNB zabývat sekce regulace a mezinárodní spolupráce
Foto: Česká národní banka
Popisek: Česká národní banka, logo.

Sekce peněžní a platebního styku se od 1. října přestane zabývat agendou regulace platebního styku a výkonem dozoru nad platebními systémy a dalšími infrastrukturami finančního trhu (tzv. oversight). V souvislosti s tím vznikne nový odbor regulace platebního styku a finančních inovací, a to v sekci regulace a mezinárodní spolupráce. V čele nového odboru bude stát Michal Vodrážka, který dosud vedl odbor dohledu nad peněžním oběhem a platebními systémy sekce peněžní a platebního styku. Odbor bude mít kromě regulace platebního styku a výkonu oversight na starosti rovněž oblast finančních inovací.

Náměstkem ředitele sekce regulace a mezinárodní spolupráce se rovněž od 1. října 2018 stane Martin Vojta, který dosud působil jako ředitel odboru Evropské unie a mezinárodních organizací v téže sekci. Na jím uvolněnou pozici nastoupí Jan Král, který do ČNB přichází z Úřadu vlády ČR, kde byl dosud ředitelem odboru koordinace evropských politik.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

Spojíte se s SPD?

Půjdete do voleb společně? A co po volbách, umíte si s SPD představit koalici? Ještě by mě zajímalo, kdo za vás bude vlastně kandidovat? Nikoho jiného než vás neznám.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Zákazníkům je ombudsman k dispozici už přes 15 let

11:14 ČEZ: Zákazníkům je ombudsman k dispozici už přes 15 let

Na Ombudsmana ČEZ se loni obrátilo 814 zákazníků, tedy obdobně jako v roce předchozím. Ačkoliv se op…