Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021-2025

25.11.2020 15:53 | Zprávy

Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism dnes formou virtuálního televizního studia představila Strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika pro následující pětileté období. Prioritou strategie je digitalizace a efektivní marketingová podpora regionů a podnikatelů.

Agentura CzechTourism představila strategii na roky 2021-2025
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Mezi další priority patří transparentnost a řízení destinační značky Česká republika. „Česká republika patřila dlouhodobě mezi nejbezpečnější země, ale pandemie COVID-19 s touto jistotou výrazně zahýbala. Musíme ověřit, jak se naše pozice změnila a připravit takové marketingové aktivity, které opět dostanou Česko mezi nejoblíbenější destinace u zahraničních turistů,“ komentuje novou strategii Jan Herget ředitel agentury CzechTourism.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jiří Havránek byl položen dotaz

Definovali jsme dostupné nájemní bydlení

Můžete mi vysvětlit, co přesně myslíte tím dostupným nájemním bydlení? A máte také plán, jak zajistit, aby si lidé mohli dovolit vlastní bydlení? Problém přeci není jen v nedostatku bytů, ale i v tom, že se vlastní bydlení stává díky platům, které většina z nás má, luxusem a problém je i u cen nájem...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nejvyšší správní soud: Noc práva potvrdila zájem veřejnosti o NSS i soudnictví

20:16 Nejvyšší správní soud: Noc práva potvrdila zájem veřejnosti o NSS i soudnictví

Panelová diskuse, prohlídky budovy soudu, simulovaná soudní řízení a interaktivní kvíz. To vše nabíd…