„Po možnosti vystavovat na veletrhu BAUMA je taková poptávka, že už s jeho posledním dnem bývá plocha pro nadcházející ročník vyprodaná. Že se kolegům z Düsseldorfu podařilo získat atraktivní výstavní plochu na této akci a že na Českou republiku ve svém newsletteru upozornil italský veletrh Cosmofarma, je potvrzením skvělé práce, kterou naše zahraniční kanceláře odvádějí,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Veletrh BAUMA patří v mezinárodním měřítku k nejvýznamnějším akcím ve stavebním průmyslu a je považován za absolutní špičku v oboru na světě. Koná se jednou za tři roky. Agentura CzechTrade na něm v rámci společného stánku České republiky prezentuje desítku firem z oboru stavebnictví, mezi nimi strojírensko-metalurgickou společnost UNEX z Uničova, dodavatele zařízení pro výrobu betonu CSE, výrobce svařovaných konstrukcí a ocelových odlitků ČKD Kutná hora nebo výrobce důlní a stavební techniky FILAMOS z Příbrami, který díky své účasti na akci v roce 2013 získal zakázku v hodnotě 12 milionů korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva