Prezentace na Retro Classic Stuttgart, který je největší evropskou přehlídkou veteránů a oldtimerů, byla podle eventové manažerky autodromu Terezy Zajíčkové velmi vydařená. „Lidé se živě zajímali o náš závodní okruh i naše závody. Samozřejmě nejvíce se ptali na květnové závody historických automobilů. Naštěstí jsme se vybavili i vstupenkami na toto klání, a tak jsme mohli uspokojit překvapivě silnou poptávku,“ uvedla.
Kromě informování zájemců o závodech minibiků pojal tým autodromu účast na holešovickém veletrhu také jako nábor do Smrž Academy Most pro začínající motocyklové závodníky. Své kořeny a silné jádro má akademie v Českých Budějovicích, v Mostě se ve spolupráci s autodromem otevírá v letošním roce. „Vybavili jsme se odrážedly a malými koly a postavili pro děti dráhu z kuželů. Rodičům těch šikovných jsme pak nabídli možnost účasti jejich potomka v akademii a zevrubně jsme je s celým programem seznámili. Upozornili jsme je také, jakou výhodou je účast v akademii pro nastartování případné další kariéry,“ upřesnila eventová manažerka autodromu Veronika Raková.
Návštěvníkům veletrhu se u stánku mosteckého okruhu představil se svým strojem KTM také velmi talentový, teprve patnáctiletý motocyklový jezdec Filip Salač. Závodní sezona 2017 pro něj bude náročná. Vedle pokračování v šampionátu Red Bull MotoGP Rookies Cup, ve kterém se loni dokázal prosadit, když si vyjel celkové deváté místo a stal se nejlepším nováčkem, vstoupí nově do Mistrovství světa juniorů – FIM CEV REPSOL MOTO3 JUNIOR WORLD CHAMPIONSHIP 2017. Je neméně prestižní, o čemž svědčí nabité startovní pole jezdců mnoha národností.
Do konce letošního roku se společnost AUTODROM MOST zúčastní s vlastním programem ještě dalších pěti významných tuzemských veletrhů.
Akciová společnost AUTODROM MOST provozuje stejnojmenný závodní okruh. Budoval se v letech 1978 až 1983 v místě bývalého povrchového hnědouhelného dolu Vrbenský. Nápad na stavbu autodromu sice vznikl v souvislosti s automobilovými a motocyklovými závody, hned od počátku se ovšem počítalo s jeho využitím i pro jiné účely. Autodrom tak brzy ožil také testováním závodních i nově vyvíjených vozů, výcvikem řidičů speciálních vozidel sanitních, hasičských nebo policejních, závodnickými školami či kurzy bezpečné jízdy. Tuto úlohu převzal později polygon, vybudovaný v areálu závodního okruhu v roce 2005. Stále je největším a nejkomplexnějším zařízením svého druhu v České republice, které svou dispozicí, instalovanými technologiemi a dalšími navazujícími aktivitami nabízí na ploše 13 hektarů jedinečné podmínky pro výuku a výcvik řidičů ve všech oblastech problematiky řízení vozidel veškerých druhů a tonáží.
Vybrané závody sezony 2017:
12. – 14. 5. - The Most Historic Grand Prix
02. – 03. 6. - The Most RALLY #
2 01. – 03. 9. – CZECH TRUCK PRIX
06. – 08. 10. - The Most Grand Finale
Komerční tisková zpráva
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva