Břetislav Koláček je novým brand manažerem firmy Kaumy

25.09.2024 10:22 | Tisková zpráva

Do marketingu společnosti Kaumy, patřící do holdingu CE Industries, nastoupil Břetislav Koláček. Jeho úkolem budou strategické změny, spojené s rozvojem dvou klíčových značek společnosti Kaumy, 4Slim a Hamánek.

Břetislav Koláček je novým brand manažerem firmy Kaumy
Foto: Laumy
Popisek: Kaumy - logo

„Moc rád bych dal novou tvář značce 4Slim a upevnil její pozici leadera alternativního slazení na trhu. U značky Hamánek se zaměříme na rozšíření produktového portfolia pro děti a také na dlouhodobou komunikaci,“ uvedl ke své nové pozici Břetislav Koláček.

koláček

Břetislav Koláček má dlouholeté zkušenosti s brand marketingem. Podílel se na budování značek Kofola, Rajec, Savo a v posledních letech zajišťoval marketing značky Bombus na trzích zdravé výživy napříč EU.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů i stavbu vysokorychlostních tratí

10:17 Úřad vlády: Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů i stavbu vysokorychlostních tratí

Ve čtvrtek 21. listopadu 2024 se ve Strakově akademii konalo již sedmé zasedání Vládního výboru pro …