Břetislav Koláček je novým brand manažerem firmy Kaumy

25.09.2024 10:22 | Tisková zpráva

Do marketingu společnosti Kaumy, patřící do holdingu CE Industries, nastoupil Břetislav Koláček. Jeho úkolem budou strategické změny, spojené s rozvojem dvou klíčových značek společnosti Kaumy, 4Slim a Hamánek.

Břetislav Koláček je novým brand manažerem firmy Kaumy
Foto: Laumy
Popisek: Kaumy - logo

„Moc rád bych dal novou tvář značce 4Slim a upevnil její pozici leadera alternativního slazení na trhu. U značky Hamánek se zaměříme na rozšíření produktového portfolia pro děti a také na dlouhodobou komunikaci,“ uvedl ke své nové pozici Břetislav Koláček.

koláček

Břetislav Koláček má dlouholeté zkušenosti s brand marketingem. Podílel se na budování značek Kofola, Rajec, Savo a v posledních letech zajišťoval marketing značky Bombus na trzích zdravé výživy napříč EU.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Radim Fiala byl položen dotaz

Myslíte, že za to, že EU zaostává může Euro?

Mě přijde, že jsou to spíš neustálé zákazy a byrokracie, kterou si sama EU podřezává pod sebou větev. Na druhou stranu, jestli má někdo konkurovat třeba USA nebo Číně, nemyslím si, že to může být jeden stát v Evropě, a že EU má svůj smysl, jen se musí vzpamatovat a začít dělat politiku jinak

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: České jaderné elektrárny splňují mezinárodní normy ochrany životního prostředí

13:33 ČEZ: České jaderné elektrárny splňují mezinárodní normy ochrany životního prostředí

Temelín i Dukovany splňují požadavky mezinárodní normy pro řízení ochrany životního prostředí. Takov…