ČD se rozhodly zaměřit svou komunikaci na další generaci cestujících. Zapojením youtuberů

17.05.2018 16:10 | Zprávy

České dráhy přemýšlejí o tom, jak oslovit mladší zákazníky. Cestování vlakem je praktické, bezpečné, komfortní, a přitom trendy a skvělou alternativou k dalším způsobům dopravy. Po pečlivé přípravě přišlo rozhodnutí oslovit zamýšlené publikum skrze osobnosti, které mají k oslovované skupině lidí nejblíže – youtubery.

ČD se rozhodly zaměřit svou komunikaci na další generaci cestujících. Zapojením youtuberů
Foto: red
Popisek: ČD - logo

„Je nezpochybnitelné, že statisícové dosahy osobností, jako jsou MenT, Kovy, Anna Šulcová nebo Bára Votíková, a osobní pouto, které mají ke svým fanouškům, a ostatně i fanoušci k nim, jsou jednou z nejpřímějších a nejefektivnějších cest, jak pracovat s mladými lidmi. Tedy s lidmi, jejichž cestovní návyky se teprve vytvářejí. Zároveň je volba spolupráce s youtubery cestou nejupřímnější, vyžadující transparentnost a férovost. V dnešním informacemi a zábavou přeplněném světě je nutné vytvořit obsah, který dokáže vyzdvihnout výhody vlakové dopravy a současně osloví publikum svou originalitou a zajímavostí,“ uvádí k další marketingové aktivitě národního dopravce Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.

Národní dopravce propaguje jízdu vlaky ČD jako skvělou možnost k objevení zajímavých míst, a pokud budou lidé chtít, můžou o tom dát vědět dál. Proto se každý ze čtyř hlavních youtuberů zúčastní dvou cest. Vlaky ČD navštíví osm měst s celou řadou míst s rozmanitou nabídkou aktivit, o nichž možná není velké povědomí. Youtubeři cesty absolvují se spoluhráčem, kterého si vyberou na základě „veřejné výzvy“ a posléze castingu. Během cesty musí plnit nejrůznější úkoly, aby získali indicie, které je dovedou do cíle. Potenciální spoluhráči se budou moci přihlásit na webu www.vlaknroll.cz. Celá soutěž bude zakončena slavnostním vyhlášením. O tom, který tým zvládl svou cestu nejlépe, rozhodnou svým hlasováním fanoušci.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Kampaň

Dobrý den, možná se pletu, ale neutrácí za kampaň ze všeho nejvíc právě vaše hnutí? Možná by nebylo na škodu, kdyby se limit pro politickou kampaň snížil - co vy na to? Třeba byste jako politici pak víc makali a nespoléhali na to, že pak uděláte kampaň - nic osobního, zrovna vás je vidět docela dost...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP nakoupí prvních sedm trolejbusů Bozankaya SNG T12

10:34 DPP nakoupí prvních sedm trolejbusů Bozankaya SNG T12

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) na základě rámcové smlouvy se společností Bozankaya uzavřené leto…