Papírovému vyúčtování už dalo sbohem zhruba 840 tisíc klientů, tento počet chce společnost do konce roku zvýšit na 1,8 milionu. Díky digitalizaci celého procesu tak společně ušetří 54 tun papíru ročně, což odpovídá 1 300 vzrostlým stromům. Veškerou fakturaci mají zákazníci kdykoliv a přehledně k dispozici v on-line aplikaci MŮJ ČEZ. On-line obsluha letos prošla výrazným upgradem, takže nabízí nejen mnohem více funkcí, ale i příjemnější a přehlednější uživatelské prostředí.
Místo hledání v šanonech či po šuplících přehled všech vyúčtování za elektřinu i za plyn během několika kliknutí myší. A navíc dobrý pocit z ochrany přírody. To jsou hlavní výhody elektronické fakturace oproti klasickému papírovému vyúčtování.
ČEZ Prodej možnost přechodu na moderní a ekologickou fakturaci svým zákazníkům nabízí už několik let, doposud ji využilo zhruba 840 000 zájemců. U příležitosti letošního Dne Země společnost zahájí další kolo kampaně. Jen do konce roku tak chce ČEZ Prodej počet zákazníků s digitální fakturací navýšit na 1,8 milionu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva