Webová aplikace „vyjadřovací portál“ tak zvyšuje dosavadní komfortní služby společnosti pro žadatele o potřebné informace, neboť na základě dotazu obdrží rychlejší emailovou cestou i odpověď, tedy souhrnnou zprávu o vyjádření k sítím.
„Cílem naší nové služby na stránkách (ZDE) je nejen poskytovat, ale i zajistit data provozovaných teplárenských sítí ve všech regionech, kde ČEZ Teplárenská působí,“ říká Radim Sobotík, obchodní ředitel společnosti. „Chceme tak usnadnit práci a hlavně ušetřit čas žadatelů o vyjádření k existenci teplárenských sítí. Zákonná lhůta pro vyřízení žádosti je přitom 30 dnů, elektronická cesta ovšem snižuje počet administrativních úkonů. Díky vyjadřovacímu portálu proto počítáme s tím, že dokážeme zpracovat a odeslat žádost o vyjádření zpět k žadateli mnohem dříve.“
Vyjadřovací portál je velmi intuitivní, přičemž postupně vede uživatele celým procesem zadávání potřebných údajů. Mezi jednotlivými kroky je možné se vracet a zpětně opravovat zadané údaje.
Aplikace využívá responzivní design, který zajišťuje její fungování pro všechny typy zařízení, tedy počítač, tablet i mobilní telefon. V následujících měsících bude proces nadále optimalizován a rozšiřován. Prostřednictvím vyjadřovacího portálu budou postupně nahrazena stávající zpracování žádostí k existenci sítí jednotným systémem v elektronické podobě.
„Předpokládáme, že proces vyjadřovaní plně zautomatizujeme zejména tam, kde jsou naše sítě a ochranné pásmo v bezpečné vzdálenosti. Po odborném posouzení tak může žadatel obdržet vyjádření již během několika málo pracovních dnů,“ uzavírá Radim Sobotík.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva