Webová aplikace „vyjadřovací portál“ tak zvyšuje dosavadní komfortní služby společnosti pro žadatele o potřebné informace, neboť na základě dotazu obdrží rychlejší emailovou cestou i odpověď, tedy souhrnnou zprávu o vyjádření k sítím.
„Cílem naší nové služby na stránkách (ZDE) je nejen poskytovat, ale i zajistit data provozovaných teplárenských sítí ve všech regionech, kde ČEZ Teplárenská působí,“ říká Radim Sobotík, obchodní ředitel společnosti. „Chceme tak usnadnit práci a hlavně ušetřit čas žadatelů o vyjádření k existenci teplárenských sítí. Zákonná lhůta pro vyřízení žádosti je přitom 30 dnů, elektronická cesta ovšem snižuje počet administrativních úkonů. Díky vyjadřovacímu portálu proto počítáme s tím, že dokážeme zpracovat a odeslat žádost o vyjádření zpět k žadateli mnohem dříve.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva