ČEZ: Třebovské Zákaznické centrum slouží klientům na nové adrese

09.11.2018 9:51 | Zprávy

Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v České Třebové se přestěhovalo na novou adresu do města k vlakovému nádraží.

ČEZ: Třebovské Zákaznické centrum slouží klientům na nové adrese
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Prostory prošly kompletní rekonstrukcí tak, aby centrum splňovalo veškerý komfort pro své zákazníky.  S novou adresou  má nyní nový moderní design. Tudíž je prostornější, více prosvětlené a hlavně s pohodlnou čekací zónou, umožňující aktivní obsluhu klientů. Je přitom již desátým v rámci celé České republiky, které prošlo úpravou nebo redesignem.

Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v České Třebové je prvním z východočeských Zákaznických center, které se přestěhovalo a současně bylo vytvořeno podle moderních požadavků na design i na funkčnost a  ve finále je v něm vše uspořádáno vše tak, jak si přáli sami klienti.

„Příjemná a profesionální obsluha v příjemném prostředí; to je naše heslo. Chceme, aby se zákazníci v našich centrech cítili co nejlépe. Nové centrum v České Třebové má proto moderní a vzdušný design, který navozuje dobrou atmosféru a usnadňuje orientaci v prostoru,“ poznamenal k tomu generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Uspořádání našich poboček vychází přímo z průzkumu mezi zákazníky, kteří sami navrhovali, co by zlepšili.“

Zákaznické centrum ČEZ v České Třebové se přestěhovalo z adresy Semanínská na novou. Najdete ho u vlakového nádraží  na adrese Komenského 2188 a  je otevřeno od pondělí do pátku od 8 do 16 hodin.   „Moderní design, praktické uspořádání i větší komfort je přínosem nejen pro klienty, ale i pro pracovníky. Přestěhování na atraktivní adresu a nová podoba  umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji, než tomu bylo dříve. A pokud bude muset někdo chvíli čekat, než se dostane na řadu, má k dispozici wi-fi připojení a kávu zdarma. Přijďte si k nám dát kávu a my Vám zkontrolujeme, zda máte u nás vše správně nastavené,“  zve k návštěvě Petra Vukmirovič, vedoucí zákaznického centra v České Třebové.

Bližší info ZDE.

Nový design již v rámci Skupiny ČEZ mají zákaznická centra v Děčíně, Chomutově, Kladně, Chebu, České Lípě, Šumperku, Frýdku-Místku,  v Ústí nad Labem, Opavě a nyní i v České Třebové. Dalšími, jež projdou redesignem budou ta v Pardubicích, Trutnově  a Hradci Králové.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Zase jen řeči

Vy tvrdíte, jak je třeba reagovat na zpětnou vazbu od lidí. To si myslím taky. Ale pak koukám, že jste se neobtěžoval reagovat ani na jeden z dotazů zde. Tak si představujete tu komunikaci v praxi? Podle mě je to tak se vším. Jako politici něco slibujete, ale realita je pak úplně jiná.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Sněmovna schválila návrh zákona o Veřejném ochránci práv

16:26 Ministerstvo spravedlnosti: Sněmovna schválila návrh zákona o Veřejném ochránci práv

Poslanecká sněmovna na svém jednání schválila vládní návrh novely zákona o Veřejném ochránci práv. N…