ČEZ: Ústecké Zákaznické centrum nabízí nyní více pohodlí a dobrou kávu

24.10.2018 16:10 | Zprávy

Ve zcela novém hávu vítá návštěvníky Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Ústí nad Labem.

ČEZ: Ústecké Zákaznické centrum nabízí nyní více pohodlí a dobrou kávu
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Ač se nachází stále na stejné adrese v Panské ulici, má nyní moderní design. Tudíž je prostornější, více prosvětlené a hlavně s pohodlnou čekací zónou, umožňující aktivní obsluhu klientů. Je přitom již osmým v rámci celé České republiky, které prošlo redesignem.

Ústecké zákaznické centrum je po Děčínu, Chomutovu a České Lípě na severu Čech čtvrtým v pořadí, kterým se Skupina ČEZ snaží v moderním duchu přiblížit svým klientům. Jak mají nová zákaznická centra vypadat, si přitom stanovili zákazníci do značné míry sami.

„Příjemná a profesionální obsluha v příjemném prostředí; to je naše heslo. Chceme, aby se zákazníci v našich centrech cítili co nejlépe. Nové centrum v Ústí nad Labem má proto moderní a vzdušný design, který navozuje dobrou atmosféru a usnadňuje orientaci v prostoru,“ poznamenal k tomu generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Uspořádání našich poboček vychází přímo z průzkumu mezi zákazníky, kteří sami navrhovali, co by zlepšili.“
Zákaznické centrum ČEZ v Ústí nad Labem je otevřeno od pondělí do čtvrtka od 8 do 17 hodin, v pátek pak od 8 do 16 hodin. „Jeho nová podoba nám umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji, než tomu bylo dříve. A pokud bude muset někdo chvíli čekat, než se dostane na řadu, má k dispozici wi-fi připojení a kávu zdarma. Na tu naše klienty zveme již teď, rovnou jim při tom zkontrolujeme, zda mají u nás vše správně nastavené,“ říká s úsměvem Hana Blažková, vedoucí zákaznického centra, v němž nechybí ani automat s pitnou vodou. 

Nový design již v rámci Skupiny ČEZ mají zákaznická centra v Děčíně, Chomutově, Kladně, Chebu, České Lípě, Šumperku, Frýdku-Místku a nyní i v Ústí nad Labem. Dalšími, jež projdou redesignem budou ta v Opavě a České Lípě.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Zase jen řeči

Vy tvrdíte, jak je třeba reagovat na zpětnou vazbu od lidí. To si myslím taky. Ale pak koukám, že jste se neobtěžoval reagovat ani na jeden z dotazů zde. Tak si představujete tu komunikaci v praxi? Podle mě je to tak se vším. Jako politici něco slibujete, ale realita je pak úplně jiná.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Sněmovna schválila návrh zákona o Veřejném ochránci práv

16:26 Ministerstvo spravedlnosti: Sněmovna schválila návrh zákona o Veřejném ochránci práv

Poslanecká sněmovna na svém jednání schválila vládní návrh novely zákona o Veřejném ochránci práv. N…