Přestože Češi využívají on-line čím dál více – včetně přepisů energií či změny výše záloh – vyúčtování má řada zákazníků stále raději na papíře. ČEZ Prodej se i tak daří zvyšovat počet zákazníků, kteří od vytištěného vyúčtování zasílaného poštou přechází k přehlednému elektronickému. Loňská kampaň zvýšila počet odběrných míst fakturovaných elektronicky o 85 481. Celkově ČEZ Prodej nyní rozesílá elektronicky přes 360 000 vyúčtování.
„Přechod na elektronickou fakturaci je součástí celé naší strategie digitalizace v rámci ČEZ Prodej,“ říká generální ředitel firmy Tomáš Kadlec. „Cílem je co nejvíce zákazníkovi zjednodušit život: všechna vyúčtování má u nás přehledně archivovaná, může si vyhledat konkrétní doklad podle částky, splatnosti apod.“
Zjednodušení směrem k zákazníkovi přináší i nová přehlednější podoba vyúčtování, kterou ČEZ Prodej uvedl koncem loňského roku. Zákazník na první pohled podle barvy pozná, zda jde o elektřinu nebo plyn, nejdůležitější údaje jsou uvedeny na první straně a zvýrazněny tučným písmem. Nová podoba vznikla na základě průzkumu mezi zákazníky a promítly se do ní i připomínky ze zpětné vazby klientů k našim produktům a službám.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva