V těchto dnech proto ČEZ ještě naposledy tyto klienty obesílá informačními dopisy, pokouší se je dostihnout telefonicky nebo osobně přímo na adrese odběrného místa. Cílem je co nejvíce klientů přesvědčit, aby režim DPI urychleně opustili.
„Podařilo se nám z režimu DPI převést drtivou většinu všech bývalých zákazníků skupiny Bohemia Energy a Kolibřík. Posledních několik tisíc lidí ale na naše opakované výzvy doposud nereagovalo. Proto ještě jednou napíráme veškeré síly k tomu, abychom je přesvědčili k přechodu na standardní smlouvu. Spolupracujeme v této oblasti i s Ministerstvem práce a sociálních věcí a s Úřadem práce. Naším společným cílem je těmto lidem pomoci přejít na standardní smlouvu a zabránit tak tomu, aby jim byly přerušeny dodávky elektřiny,“ uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva