ČEZ: Zákazníci řeší úsporný tarif, počet hovorů na call centra prudce stoupl

06.10.2022 11:48 | Komerční článek

Na call centra ČEZ Prodej volá a píše v posledních dnech o desítky tisíc zákazníků více než obvykle. Například v posledním zářijovém týdnu narostl počet odbavených požadavků o třetinu oproti loňsku. Podobná situace je také v zákaznických centrech, kde je nárůst rovněž třetinový.

ČEZ: Zákazníci řeší úsporný tarif, počet hovorů na call centra prudce stoupl
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Call centra ČEZ odbavila letos v září o 83 000 zákaznických požadavků více než loni za stejnou dobu, zákaznická centra zaznamenala meziroční nárůst návštěvnosti o více než 13 500 lidí. Lidé nejčastěji shánějí informace k úspornému tarifu a zastropování cen energií.

Call centra společnosti ČEZ Prodej zažívají velký nápor dotazů a požadavků. Jen za poslední týden v září operátoři call center v Plzni, Kolíně a Třebíči vyřídili 59 803 požadavků (kromě telefonických hovorů také například e-maily), což je o třetinu více než za stejné období v loňském září. Nárůst počtu hovorů přitom pokračuje i nadále: za první čtyři letošní říjnové dny (tedy včetně víkendu) vyřídila call centra bezmála 38 000 požadavků zákazníků (pro srovnání, loni za stejnou dobu to bylo téměř 21 000 požadavků).

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR na mezinárodní konferenci Digital Forensics Research Workshop

19:28 Policie ČR na mezinárodní konferenci Digital Forensics Research Workshop

Ve dnech 1. až 4. dubna 2025 se bude na Fakultě informačních technologií VUT v Brně konat prestižní …