ČEZ: Zákazníci řeší úsporný tarif, počet hovorů na call centra prudce stoupl

06.10.2022 11:48 | Komerční článek

Na call centra ČEZ Prodej volá a píše v posledních dnech o desítky tisíc zákazníků více než obvykle. Například v posledním zářijovém týdnu narostl počet odbavených požadavků o třetinu oproti loňsku. Podobná situace je také v zákaznických centrech, kde je nárůst rovněž třetinový.

ČEZ: Zákazníci řeší úsporný tarif, počet hovorů na call centra prudce stoupl
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Call centra ČEZ odbavila letos v září o 83 000 zákaznických požadavků více než loni za stejnou dobu, zákaznická centra zaznamenala meziroční nárůst návštěvnosti o více než 13 500 lidí. Lidé nejčastěji shánějí informace k úspornému tarifu a zastropování cen energií.

Call centra společnosti ČEZ Prodej zažívají velký nápor dotazů a požadavků. Jen za poslední týden v září operátoři call center v Plzni, Kolíně a Třebíči vyřídili 59 803 požadavků (kromě telefonických hovorů také například e-maily), což je o třetinu více než za stejné období v loňském září. Nárůst počtu hovorů přitom pokračuje i nadále: za první čtyři letošní říjnové dny (tedy včetně víkendu) vyřídila call centra bezmála 38 000 požadavků zákazníků (pro srovnání, loni za stejnou dobu to bylo téměř 21 000 požadavků).

V posledních dnech je hlavním tématem úsporný tarif, protože ten už se lidem propisuje do plánu záloh. „Dost často se lidé chtějí ujistit, že vše probíhá správně, zda mají pro získání příspěvku něco udělat. Úsporný tarif ale probíhá automaticky, není třeba o tuto pomoc žádat ani zálohy nějak měnit. Příspěvek od státu i odpuštění poplatku za podporované zdroje energie zákazníkům rovnou promítáme do plánu záloh, proto je v pořádku, když je inkaso z účtu jiné než obvykle, nebo že třeba nenajdou zálohu na energie v SIPu.“ uvádí Kateřina Čechurová, vedoucí oddělení call centra. Časté jsou ale i dotazy na zastropování cen v případě fixací, nebo na samoodečty elektroměrů, operátoři také lidem pomáhají, pokud se zajímají o úspory energií.

Podobný nárůst zájmu registrují také zákaznická centra ČEZ. Ta letos v září kontaktovalo meziročně o třetinu zákazníků více (téměř 53 387 oproti 39 867 loni v září), v podobném duchu pokračuje trend i nyní v říjnu, denně dorazí kolem 3 500 zákazníků. Se zvýšeným zájmem počítají i v následujících týdnech a měsících, až se začne propisovat do záloh a vyúčtování zastropování ceny. I u nich dodavatelé ale počítají s automatickým zohledněním, tak aby zákazníci nemuseli nic řešit.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Vy jste teď sice pro zmrazení platů, ale co to řeší do budoucna?

Nemyslíte, že je třeba vyřešit vaše platy nějak komplexně, abyste brali přiměřeně se vším všudy? Ne že budete brát obří platy a ještě k domu dostávat obří náhrady. Vždyť to je výsměch všem a je jedno, že se teď snažíte problém oddálit, to není řešení. Nebo jak si to představujete za 5 let až by došl...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Chytré domácí spotřebiče používá 15 % domácností

10:22 Český statistický úřad: Chytré domácí spotřebiče používá 15 % domácností

Ve druhém čtvrtletí roku 2024 používalo internet 9 z 10 obyvatel Česka starších 16 let. Tři čtvrtiny…