Během měsíce a půl pak dokázali mezi sebou vybrat přes tři miliony korun, které následně Nadace ČEZ zdvojnásobila na konečných 6 330 562 korun. Rekordní suma, oznámená u příležitosti dnešního mezinárodního dne dárcovství Giving Tuesday, přesáhla loňskou částku o 1,4 milionu korun.
Projekt „Plníme přání, myslíme na druhé“ organizuje společnost ČEZ již třináctým rokem. Loni i letos nabídla zaměstnancům, aby se napřímo zapojili do rozhodování, komu přispět. Zaměstnanci mohou nejprve sami navrhnout někoho ze svého okolí, kdo podle nich potřebuje pomoci v nelehké životní situaci. Zaměstnanec se tak stává ambasadorem jím navrhovaného příjemce – společně sepisují životní příběh příjemce i plán, na co by byl finanční příspěvek využit. Z došlých návrhů jsou pak vybrány ty, které splňují podmínky grantového řízení Nadace ČEZ. Příběhy jsou následně zveřejněny na interní síti společně s výzvou všem zaměstnancům k dobrovolnému dárcovství. Přispět mohou jak konkrétnímu člověku, jehož příběh je nejvíce oslovil, tak na souhrnnou platformu, z níž se finance rozdělují rovným dílem mezi všechny zúčastněné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva