ČEZ se zlepšování zákaznické zkušenosti, kam patří i vysoké hodnocené důvěryhodnosti, zaměřuje dlouhodobě. Letos se soustředil na zlepšení a posílení zákaznických on-line procesů, což se vyplatilo zejména teď na podzim při převádění stovek tisíc zákazníků z režimu dodavatele poslední instance na standardní smlouvy.
Sedmý ročník marketingového ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2021 nepřinesl v kategorii dodavatelé energií žádné překvapení: na stupních vítězů opět stanula společnost ČEZ. Respondenti tedy důvěřují ČEZ než jiným velkým i menším dodavatelům v České republice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva