Původně se vrátilo od těchto zákazníků cca 10 000 nedoručených dopisů, postupně se díky informační kampani podařilo tento počet snížit na cca 1 500 domácností. Osobní pochůzky jsou dalším nástrojem, jak se ČEZ snaží odběratele ochránit před cenovým šokem. Zatím se podařilo takto kontaktovat téměř 900 dosud „nedohledatelných“ odběratelů.
Jak upozorňuje také Energetický regulační úřad, Ministerstvo průmyslu a obchodu nebo nezávislí odborníci, režim DPI slouží pouze ke krátkodobým dodávkám a není určen pro standardní dodávku energií.
Z DPI tak u ČEZ odchází už 93 % odběratelů, kteří se dostali do režimu dodávky poslední instance. Tisíce domácností ale ani po více než dvou měsících v DPI nepodnikly žádné kroky ke změně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva