Zákazníkům z řad domácností i firem bude nadále k dispozici i původní číslo zákaznické linky 840 840 840, na obě čísla se dovolají nonstop. Zákazníci Skupiny ČEZ na těchto číslech vyřeší veškeré záležitosti týkající se elektřiny, plynu nebo mobilu. „Zjistili jsme, že 83 % zákazníků k nám volá z mobilních telefonů, proto jsme jim nabídli nové číslo zákaznické linky, aby mohli čas provolaný s našimi operátory čerpat z volných minut,“ vysvětluje novinku Aleš Kubík, generální ředitel ČEZ Zákaznické služby.
Zákaznická linka Skupiny ČEZ je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jde o nejčastěji využívaný kontaktní kanál energetické firmy. Ročně takto operátoři vyřídí téměř 2,5 milionu hovorů. Celých 85 % požadavků je vyřešeno během prvního kontaktu. Skupina ČEZ se navíc v přijatém Kodexu služeb zavazuje, že v 80 % případů operátor zákazníka přivítá do 30 vteřin po skončení rozdělovníku požadavků.
Kromě Zákaznické linky mohou zákazníci Skupiny ČEZ zdarma využít elektronickou komunikaci, jako je e-mail, aplikaci ČEZ on-line, chat nebo využít návštěvu zákaznických kontaktních míst.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva