ČEZ už dohledal 99,5 % odběratelů, kterým se nedařilo doručit informaci, že jsou v režimu DPI

01.02.2022 21:20 | Tisková zpráva

Masivní informační kampaň, obvolávání i opakované osobní pochůzky po odběrných místech nesou své ovoce. Z původních 10 000 odběratelů, od kterých se vrátily dopisy informující o režimu DPI, zbylo zhruba pět desítek.

ČEZ už dohledal 99,5 % odběratelů, kterým se nedařilo doručit informaci, že jsou v režimu DPI
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Ty se ČEZ pokusí zkontaktovat ještě jiným způsobem, například pochůzkou v jiný den a čas. Na některých zbývajících adresách však pracovníci ČEZ narazili na plné schránky s velkým množstvím nedoručené pošty, takže se s největší pravděpodobností jedná o místa, kde dlouhodobě nikdo nepobývá.

I nadále ČEZ apeluje, aby lidé zejména u svých starších známých a příbuzných ověřili, zda náhodou do režimu DPI nespadají, případně zda situaci řeší. Z DPI u ČEZ již odešlo nebo odchází na standardní smlouvu přes 96 % odběratelů. Stále ale zbývají tisíce domácností, které nepodnikly žádné kroky ke změně.

Jak upozorňuje také Energetický regulační úřad, Ministerstvo průmyslu a obchodu nebo nezávislí odborníci, režim DPI slouží pouze ke krátkodobým dodávkám a není určen pro standardní dodávku energií. Původním zákazníkům Bohemia Energy už navíc uplynula více než polovina lhůty pro výběr nového dodavatele, takže by si s přechodem měli pospíšit.

V původní vlně rozesílky na základě databází Bohemia Energy se totiž ČEZ Prodej vrátilo cca 10 000 dopisů jako nedoručitelných. Díky intenzivní komunikaci prostřednictvím SMS, e-mailů, ale i třeba médií a sociálních sítí, se podařilo toto číslo snížit na zhruba 1 500 domácností. Ty ČEZ od konce loňského roku postupně osobně obvolává a také obchází jednotlivá odběrná místa. Tímto způsobem postupně počet „nedohledatelných“ odběratelů klesl na současných zhruba pět desítek. Ty se pracovníci ČEZ pokusí obejít ještě jednou, v jiných dnech a časech, aby se pravděpodobnost úspěšného kontaktu zvýšila.

Pracovníci mají při obchůzce u sebe zaměstnaneckou kartičku s logem ČEZ, na které je i jejich fotografie, celé jméno a osobní číslo. Nenesou žádnou hotovost ani nevybírají žádné přeplatky či nedoplatky a také neuzavírají žádné smlouvy.

Lidé, kteří by chtěli přejít k ČEZ, mají pro uzavření nové smlouvy na výběr z několika možností: mohou zajít na jedno z více než 24 zákaznických center ČEZ a dalších 60 poboček, využít vybrané pobočky České Pošty, zavolat na dedikovanou bezplatnou ČEZ DPI linku 800 111 700, nebo uzavřít smlouvu kompletně on-line z pohodlí domova prostřednictvím jednoduchého formuláře, který také najdou na hlavní stránce webu Skupiny ČEZ (ZDE).

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Doporučený předvánoční den Balíkovny

13:21 Česká pošta: Doporučený předvánoční den Balíkovny

Balíkovna doporučuje předat balík do přepravy do čtvrtka 19. prosince. To platí pro zásilky na adres…