ČOI kontrolovala prodej ovoce a zeleniny u moravských silnic

15.08.2022 7:29 | Tisková zpráva

Česká obchodní inspekce Olomouckého a Moravskoslezského kraje provedla v červnu a červenci kontrolu stánkového prodeje ovoce a zeleniny u silničních tahů. Celkem uskutečnila 34 kontrol a porušení právních předpisů zjistila ve 21 případech, což je 62 %. „Česká obchodní inspekce za méně závažná porušení uložila 11 pokut na místě v celkové výši Kč 17 500 Kč a dvě porušení byla řešena domluvou. V 8 případech budou zjištěné přestupky řešeny ve správním řízení, z toho v 7 případech byly přestupky zjištěny ve stáncích jednoho podnikatelského subjektu,“ řekl k uloženým sankcím ředitel inspektorátu Olomouckého a Moravskoslezského kraje Boris Stabryn.

ČOI kontrolovala prodej ovoce a zeleniny u moravských silnic
Foto: coi.cz
Popisek: Česká obchodní inspekce - logo

Na základě zvýšeného počtu podání spotřebitelů se Česká obchodní inspekce v Olomouckém a Moravskoslezském kraji zaměřila v letních měsících na kontrolu stánkového prodeje ovoce a zeleniny, především u silničních tahů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

David Smoljak byl položen dotaz

Můžeme kritizovat Trumpa, ale nemyslíte, že Evropa měla jednat o míru už dávno?

Vše přeci mohlo být jinak, kdyby Evropa jednala dřív a nesnažila se o to až poté, co se do toho vložil Trump. A jaký je váš odhad toho, jak jednání dopadnou? Bude Evropa dál podporovat Ukrajinu i případně bez USA? Protože asi není moc pravděpodobné, že Ukrajina přistoupí na mír za podmínek, které st...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …