ČPZP využije pro komunikaci s klienty automat

22.02.2018 12:34 | Zprávy

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) dále modernizuje své služby v oblasti komunikace s klienty, kde jako jediná zdravotní pojišťovna v České republice využívá chat. Nyní ČPZP testuje chatbot neboli konverzační automat.

ČPZP využije pro komunikaci s klienty automat
Foto: ČPZP
Popisek: ČPZP

Automat na webu ČPZP bude schopen odpovědět na nejčastěji kladené okruhy otázek k preventivním programům, úhradě zdravotní péče, podpoře s vyhledáním smluvního lékaře, na dotazy k výši pojistného, platebním údajům, změně kontaktních údajů a podobně. 

Inteligentní chatbot bude schopen odpovídat na nejčastější a mnohdy opakující se otázky klientů ihned po zadání dotazu. Zavedení této novinky nám pomůže zlepšit servis klientům tak, aby se zaměstnanci informačního centra mohli více věnovat komplikovanějším dotazům,“ vysvětluje tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.

V praxi bude chatbot fungovat stejně, jako denní chat na webových stránkách ČPZP, kdy tazatel napíše otázku. Nyní si v režimu off-line, tedy v době od 17 do 7 hodin bude moci vybrat, zda dotaz položí na chatbot a dostane odpověď okamžitě, nebo zvolí standardního operátora, který na dotaz odpoví nejpozději následující pracovní den.

ČPZP komunikuje s klienty prostřednictvím chatu od 1. 7. 2012. Dosud operátoři informačního centra pojišťovny vyřídili více než 93 tisíc dotazů okamžitě a na dalších více než 26 tisíc dotazů, které přišly v režimu off-line, odpověděli do následujícího pracovního dne. Od zahájení provozu chatu až dosud bylo tak celkem vyřízeno přes 120 tisíc klientských dotazů.


Dotazy na ČPZP prostřednictvím chatu

 

rok

online

off-line

2012 od 1.7.

8082

2193

2013

23735

4057

2014

21160

4725

2015

15207

4852

2016

13983

5879

2017

8862

4347

2018

2871

601

Celkem k 20.2. 2018

93900

26654


„Pokud chatbot zachytí otázku a nalezne odpověď, odpoví ihned. V opačném případě vyzve klienta, aby svou otázku položil jinak, nebo mu nabídne seznam okruhů, které zná. Jde o inteligentní řešení, kdy se chatbot postupně naučí reagovat na i na jinak definované otázky než v tuto chvíli zná,“ dodává mluvčí Mazurová.

V současném testovacím provozu bude konverzační automat fungovat mimo provozní dobu, to znamená od 17 hodin do 7 hodin ráno a o víkendech, kdy nejsou k dispozici operátorky. Pokud se osvědčí, bude v ČPZP využíván nepřetržitě.

 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

Vize

Dobrý den, zajímalo by mě, zda má vaše strana nějaké konkrétní návrhy třeba důchodové reformy nebo ekonomickou vizi, jak zlepšit naši životní úroveň? Zatím mi to přijde tak, že spíš jen kritizujete, ale s něčím vlastním nepřicházíte. Sice nemáte ve sněmovně zastoupení, ale pokud ho chcete mít, nemys...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HK ČR: Třináctý plat naplánovalo letos přes 40 procent zaměstnavatelů

11:14 HK ČR: Třináctý plat naplánovalo letos přes 40 procent zaměstnavatelů

S třináctým platem mohli na konci letošního roku počítat zaměstnanci ve 41,8 % firem zapojených do p…