ČSOB: Českým firmám vyhovuje současná nabídka bankovních produktů a služeb

16.07.2012 21:58 | Zprávy

Více než dvě třetiny malých a středních podniků v České republice tvrdí, že mají detailní přehled o nabídce služeb a produktů pro podnikatele a jsou s jejich šíří spokojeny. Stejně tak si cení možností osobních konzultací na pobočce banky a spolupráce s vlastním firemním bankéřem. Ukázal to nedávný výzkum mezi 600 podniky, který si nechala vypracovat ČSOB a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

ČSOB: Českým firmám vyhovuje současná nabídka bankovních produktů a služeb
Foto: Archiv
Popisek: ČSOB - logo

„Jsme rádi, že se firmy aktivně zajímají o novinky na bankovním trhu, informují se, porovnávají a konzultují. Díky tomu vzniká v této oblasti přirozené konkurenční prostředí, na které reagujeme nabídkou komplexních služeb šitých na míru jednotlivým oborům a firmám,“ říká Roman Kracík, ředitel útvaru Řízení pobočkové sítě SME ČSOB. Se současnými službami ČSOB je podle průzkumu dokonce úplně spokojena téměř většina oslovených podniků (86 %). „Ukázalo se, že si velmi cení produktů na financování provozu firmy jako je např. kontokorent či povolené přečerpání účtů,“ doplňuje Roman Kracík.

Pro více než polovinu dotázaných firem je dále důležité mít možnost volby z více druhů podnikatelských účtů v rámci jedné banky. „Pro podnikatele máme připravené Obchodní, Firemní a Podnikatelské konto. Podnikatelské konto navíc nabízí zřízení Aktivního konta zdarma, které slouží ke spravování osobních financí,“ doplňuje Martin Eyberger, výkonný manažer segmentu Podnikatelé a firmy ČSOB. Díky tomu si mohou podnikatelé snadno a přehledně oddělit finance plynoucí z podnikatelské činnosti od soukromých, což jim výrazně zjednoduší vedení účetnictví a daňovou evidenci.

Průzkum dále potvrdil zkušenosti z praxe – ačkoliv většina podnikatelů považuje internetové bankovnictví za přirozenou součást komunikace s bankou, která jim ulehčuje řešení finančních operací, když potřebují individuální radu, rádi si pro ni zajdou na pobočku. „Dvě třetiny firem oceňují časovou úsporu internetu, ale chápou, že na některé dotazy je nezbytné konzultovat s živým člověkem – svým firemním bankéřem.  Jen díky individuálnímu přístupu osobního poradenství mohou pro realizaci daného požadavku najít takové řešení, které bude firmě ve všech ohledech vyhovovat. Navíc osobní komunikace zabrání chybným rozhodnutím, které by mohly firmy svým špatným výběrem udělat,“ dodává Martin Eyberger.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Největší česká síť veřejných dobíjecích stojanů pro elektroauta má sto ultrarychlých stojanů

19:11 ČEZ: Největší česká síť veřejných dobíjecích stojanů pro elektroauta má sto ultrarychlých stojanů

ČEZ za letošní rok postavil 55 ultrarychlých stojanů, a jejich počet tak zdvojnásobil. Stou ultraryc…