„Naším cílem je kopírovat světové trendy v oblasti telekomunikačních služeb a tím vycházet vstříc potřebám našich klientů. Trh s chytrými telefony a tablety raketově roste a nás velice těší, že můžeme klientům současných kanálů elektronického bankovnictví nabídnout zcela nový způsob obsluhy osobních financí. Během jednoho roku si smartbanking dokázal vybudovat pevnou uživatelskou základnu, která se navíc neustále rozrůstá,“ říká Jan Vimr, výkonný manažer Vývoje finančních služeb ČSOB a Ery.
Aplikace ČSOB a Era smartbanking se v nedávné době rozšířila o další služby. Uživatelé si mohou pomocí aplikace nově sjednat cestovní pojištění, dobíjet kredit a také prohlížet platební karty či blokované částky na účtu. „Neustále pracujeme na rozšíření služeb zejména s ohledem na přání našich uživatelů a vývoj na trhu, v lednu doplníme kalkulačku pro pomoc s orientací v penzijní reformě a více novinek přineseme již během března,“ dodává Jan Vimr.
Za první rok provozu si aplikace stáhlo přes 100 tisíc uživatelů, přičemž počet aktivních uživatelů je necelých 63 tisíc. Klienti provedli transakce v objemu za více než 5 miliard korun. Lidé na aplikaci nejvíce oceňují její jednoduchost a použitelnost prakticky kdykoli a kdekoli. Díky tomu je ideální pro aktivní lidi, kteří potřebují mít své finance neustále pod dohledem. Ačkoli je aplikace nejpopulárnější ve věkové skupině 20 až 45 let, oceňuje tento komfortní a intuitivní způsob ovládání účtů většina klientů, kteří aktivně používají svůj chytrý telefon.
Aplikace je dostupná pro systémy iOS (iPhone, iPad), Android a od poloviny loňského roku také pro Windows Phone, dále je optimalizovaná i pro tablety.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSOB