Tazatelé se kromě běžných otázek na správné vyplnění formulářů ptali třeba i na to, jak se mají sečíst vězni v zahraničí nebo obyvatelky kláštera. Operátoři centra se během řešení telefonických dotazů často dozvídali mnohé o životních osudech volajících a dokonce padla i nabídka k sňatku.
„Přes rozsáhlé využití několika prostředků automatizovaného odpovídání na dotazy bylo stále mnoho lidí, kteří své otázky chtěli řešit přímo s pracovníky Kontaktního centra. Komunikace s tazateli byla pro operátory někdy velmi náročná, ale pro úspěšný výsledek sčítání zároveň velmi důležitá. Jak potvrdil průzkum spokojenosti, pozitivně hodnotilo pomoc centra devět z deseti volajících. Za to patří celému týmu Kontaktního centra velké poděkování,“ říká Jolana Voldánová, mluvčí Sčítání 2021.
Sčítání 2021 začalo v sobotu 27. března a skončilo v úterý 11. května 2021. Kontaktní centrum sčítání, provozované společností Conectart, bylo v provozu téměř deset týdnů, a to denně do pozdních večerních hodin, včetně sobot, nedělí a svátků. Na dotazy odpovídalo více než 180 operátorů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva