ČT: Třetí premiérovou vánoční pohádku si nenechalo ujít více než 1,8 milionu diváků

30.12.2016 7:37 | Zprávy

Premiérovou pohádku Zázračný nos, kterou na druhý svátek vánoční vysílala Česká televize, vidělo 1 841 tisíc dospělých diváků a dětí. Výpravná česko-slovenská pohádka o dvou krásných princeznách, bohatém nápadníkovi a chudém zamilovaném mládenci, tak dosáhla podílu na publiku 37,15 %, a stala se nejen pořadem večera, ale i celého dne.

ČT: Třetí premiérovou vánoční pohádku si nenechalo ujít více než 1,8 milionu diváků
Foto: repro youtube, tan
Popisek: Logo ČT

Mezi nejsledovanější pohádky a vánoční filmy se ještě na svátek sv. Štěpána zařadila komedie odvysílaná na ČT1 Jak dostat tatínka do polepšovny (1 508 tisíc diváků) či Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana, které vidělo celkem 963 tisíc diváků starších 15 let (na stanici ČT1 786 tisíc diváků a 177 tisíc na stanici ČT24), s podílem na sledovanosti 33,79 %.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

Valorizace důchodů

Před 2 týdny jste byl hostem v pořadu Xavera Veselého a jeden z posluchačů Vám položil dotaz zda zpětně přiznáte podvodně zrušenou valorizaci důchodů v červnu 2023 a Vy jste odpověděl "vrátíme ten vzorec". Nezlobte se, ale to není odpověď, kterou by člověk očekával od korektního politika a kandidáta...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …