„Jsme rádi, že naši službu nyní zpřístupníme ještě většímu počtu zájemců. Některé jsme již bohužel nebyli schopni ve stávající provozní době z kapacitních důvodů přijímat. Přitom se na nás lidé často obracejí s velmi závažnými tématy, jako jsou sebevražedné tendence, sebepoškozování, různé traumatické události a podobně. Zhruba polovinu chatů tak můžeme označit za vysloveně krizové. Přitom bývá pracovník na chatu mnohdy prvním, kterému se dotyčný se svým problémem svěří,“ vysvětluje Mgr. Ludmila Tomešová, ředitelka Centra sociálních služeb Praha.
Zájem o službu roste patrně i s masovým rozšířením chytrých telefonů a lepším přístupem k internetu. Zatímco v roce 2013 zaznamenalo pracoviště 1364 kontaktů, v roce 2018 jich bylo již 2722, tedy dvojnásobek. Letos se očekává překonání hranice 3400 kontaktů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva