„Loni jsme za celý rok v Německu podpořili celkem 170 českých firem, letos jsme tuto hranici překročili již na konci července,“ konstatuje generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal. Mezi klienty německé kanceláře CzechTrade, která je dlouhodobě nejvytíženější pobočkou agentury, patří zejména strojírenské firmy, dále firmy z elektrotechnického, automobilového a plastikářského průmyslu. „Největší nárůst zájmu o naše služby je ze strany výrobců potravin, které se snažíme uplatnit v německých maloobchodních řetězcích,“ upřesňuje ředitel německé pobočky CzechTrade v Düsseldorfu Adam Jareš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva