„Loni jsme za celý rok v Německu podpořili celkem 170 českých firem, letos jsme tuto hranici překročili již na konci července,“ konstatuje generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal. Mezi klienty německé kanceláře CzechTrade, která je dlouhodobě nejvytíženější pobočkou agentury, patří zejména strojírenské firmy, dále firmy z elektrotechnického, automobilového a plastikářského průmyslu. „Největší nárůst zájmu o naše služby je ze strany výrobců potravin, které se snažíme uplatnit v německých maloobchodních řetězcích,“ upřesňuje ředitel německé pobočky CzechTrade v Düsseldorfu Adam Jareš.
O agentuře CzechTrade
CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva