Z toho důvodu se Česká pošta rozhodla po vzoru ostatních evropských zemí nabídnout provozování svých poboček obcím či soukromníkům. K 1. květnu tak bylo v rámci projektu Pošta Partner 144 pošt provozovaných smluvními partnery.
V roce 2015 představila Česká pošta upravený projekt Pošta Partner. Revidovaný projekt nabízí provozovatelům vyšší finanční motivaci, např. v podobě bonusů za rozšíření hodin pro veřejnost. Výrazně se také snížily sankce za nedodržení podmínek. Jak již vyplývá z výše uvedeného, Česká pošta nebude uzavírat své provozovny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva