Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu

28.02.2016 19:58 | Zprávy

Česká pojišťovna bude nově spolupracovat s komunikační agenturou Young and Rubicam. Ta zvítězila ve výběrovém řízení vyhlášeném koncem minulého roku. Young and Rubicam začíná pro pojišťovnu pracovat již od začátku února, a to jak v oblasti ATL, tak i BTL. Starat se bude zejména o přípravu mediálních kampaní a jednotný vzhled marketingových materiálů v obchodní síti.

Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu
Foto: red
Popisek: Česká pojišťovna

Výběrové řízení probíhalo od září 2015 a zúčastnilo se celkem osm agentur. Pět postoupilo do užšího výběru, finálového kola se pak zúčastnila trojice z nich (Young & Rubicam, WMC Grey, VCCP).

„V rámci tendru byla ověřována především schopnost agentur navrhnout dlouhodobý jednotný komunikační koncept, jeho originalita a praktičnost,“ popisuje proces výběru Jan Chvojka, marketingový ředitel České pojišťovny a dodává: „Součástí hodnocení byl také výzkum, který předložené komunikační koncepty testoval na zadaných cílových skupinách.“

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Co tak najednou?

Proč jste z vlády, navíc tak narychlo vyhodil Bartoše? Tehdy jste tvrdil, že je to kvůli zpackané digitalizaci stavebního řízení. Nyní ji ale chválíte. Děkuji za vysvětlení.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: V třetím čtvrtletí vzrostly příjmy domácností meziročně o 2,5 procenta

16:08 ČSÚ: V třetím čtvrtletí vzrostly příjmy domácností meziročně o 2,5 procenta

Podle sezónně očištěných údajů úhrn peněžních a nepeněžních příjmů domácností proti předchozímu čtvr…