„Pokud chceme poskytovat našim klientům moderní a kvalitní poštovní služby, nemůžeme sídlit v prostorách, které jsou starší než obecní kronika. Pobočka v Chotěboři splňuje parametry moderní pošty. Pro zaměstnance a pro zákazníky jsou zde vytvořeny podmínky, které by měly být standardem naší firmy, odrazem našeho proklientského přístupu,“ říká generální ředitel České pošty Roman Knap.
Dosavadní pošta sídlila v pronajatých prostorách a kromě ní zde byla umístěna v dvoupatrovém objektu také dodejna pro roznos zásilek. Provozní prostory byly rozděleny veřejně přístupným schodištěm do dvou pater a jednotlivá pracoviště nebyla vzájemně propojena, proto také nedocházelo k jejich univerzálnímu provoznímu využití. Pro stávající počet pracovníků byly prostory kvůli své velikosti a uspořádání nedostatečné.
„Nová pobočka na náměstí T. G. Masaryka je celá v nové vizibilitě a na rozdíl od původní pošty je bezbariérová. V hale pro veřejnost a dalších prostorech je nainstalována klimatizace. Pošta je vybavena novým vyvolávacím systémem, který umožní také zrychlený výdej zásilek na kód, a to u přepážky Balíkovna,“ říká ředitel pobočkové sítě ve východních Čechách Libor Černý.
Kvůli diskrétnosti pro zákazníky, ale i pro zkvalitnění a zrychlení poštovních služeb jsou kromě Balíkovny otevřeny 3 přepážky a pokladna s diskrétním boxem. V zázemí je dostatečně velký sál pro doručovatele.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva