„Zatímco naši zákazníci možná odpočívají na plovárně nebo u moře a zdaleka ještě nemyslí na Vánoce, my se na ně nyní, paradoxně v tropických vedrech, už připravujeme. Předvánoční období představuje absolutní špičku celoroční sezóny. Loňský rok to bohužel ukázal velmi jasně,“ řekl Roman Knap a dodal: „Všechny přepravní společnosti koncem roku bojují s náporem zásilek a ten se nevyhýbá ani České poště, která přepraví 40 % všech balíků v ČR. Jsem rád, že se stále těšíme velké důvěře jak občanů, tak e-shopů, a proto pracujeme na řadě zlepšení. Na zefektivnění provozu jsme jenom zde pro Malešice vyčlenili 70 milionů korun. Jedná se zejména o investice na technické úpravy. Počet míst pro nakládku balíků do aut zvýšíme ze 17 na 32. Kvůli třídění balíků jsme stavebními úpravami získali nový prostor o 1200 m2. Jsem přesvědčen, že letošní Vánoce zvládneme mnohem lépe, než ty minulé, a že do všech rodin Ježíšek přijde včas.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva