Novou verzi mobilní aplikace nasadila Česká pošta pro obě platformy (Android a iOS) na Google Play a App Store už 12. listopadu, a nejpozději 21. listopadu budou mít dostupnou novou verzi už úplně všichni.
Automatické načítání zásilek
Ručnímu vepisování čísla zásilky do aplikace je konec. Zásilka se nově do mobilní aplikace načte sama. Stačí, když si uživatel v mobilní aplikaci ověří e-mail nebo telefonní číslo zadáním ověřovacího kódu, který mu na zadaný kontakt bude zaslán. Pokud bude u zásilky uveden ověřený kontakt na adresáta, přijde mu do mobilního zařízení rovnou notifikace informující o nové zásilce na cestě a v mobilní aplikaci se tato zásilka automaticky načte ke sledování.
Zobrazení kódu pro vyzvednutí
Kód pro vyzvednutí zásilky už nebude nutné hledat mezi ostatními SMS. Nově se kód zobrazí v mobilní aplikaci přímo v detailu zásilky. Stejně jako u předchozí funkce si musí uživatel ověřit svůj e-mail nebo telefonní číslo. Pokud se pak některý z kontaktů bude shodovat s kontaktem adresáta u balíku, automaticky se mu v detailu zásilky v mobilní aplikaci zobrazí kód pro vyzvednutí.
Jak nastavit nové funkce?
Nejrychlejší cestou, jak zařídit, aby se vám nové zásilky do mobilní aplikace samy načítaly a zobrazoval se u nich kód pro vyzvednutí, je nastavení při prvním spuštění aktualizované aplikace. Každou funkci je třeba si nastavit zvlášť.
- Hned po spuštění aktualizované aplikace Pošta Online se zobrazí obrazovka s představením nových funkcí. U služby, kterou chcete aktivovat (Automatické načítání zásilek nebo Rychlejší vyzvedávání zásilek), klikněte na tlačítko „Nastavit“.
- Zadejte kontakt (e-mail nebo telefon), který odesílatelé u vašich zásilek uvádějí při podání zásilky. Je nutné souhlasit se zpracováním osobních údajů a následně si nechat zaslat ověřovací kód na uvedený kontakt kliknutím na tlačítko „ZASLAT OVĚŘOVACÍ KÓD“.
- Opište 4místný kód, který vám byl na ověřovaný kontakt zaslán, a potvrďte.. Pokud jste nastavili službu automatického načítání zásilek, každá nově odeslaná, u níž jsou uvedeny vaše ověřené kontakty, se vám do mobilní aplikace automaticky načte a dá o sobě vědět zaslanou notifikací
- Pokud jste nastavili službu Rychlejší vyzvedávání zásilek, tak se vám u všech zásilek, které budou uloženy na pobočce, zobrazí kód pro jejich zrychlené vyzvednutí. Z bezpečnostních důvodů je nutné ověřit každý kontakt jednotlivě.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva