Na základě zmocnění klienta pošta zprostředkuje vyzvednutí autentizačních údajů pro registraci do EET, následné vygenerování EET certifikátu a jeho uložení na bezpečném externím úložišti nebo předání klientovi. K tomu všemu stačí jediná návštěva některé z vybraných poboček České pošty. Službu může využít každý, koho se od 1. května 2020 nově týká povinnost evidovat tržby a s využitím služby EETparagon.cz může navíc hotovostní tržby evidovat i bez nákupu EET pokladny. Právě služba EETparagon.cz umožňuje dále používat běžný papírový paragon, kdy klient prostřednictvím SMS zaeviduje a současně doplní potřebné údaje pro řádnou evidenci tržby v systému EET.
Pro zřízení služby je třeba navštívit vybranou pobočku České pošty a vzít s sebou občanský průkaz, informace o podnikání (adresu, IČ a DIČ), číslo mobilního telefonu a e-mailovou adresu pro další komunikaci. Jednorázový poplatek za asistenci s registrací do systému EET činí 500 Kč, splatný na pobočce při podání objednávky. Následné provozní náklady při využití služby pro evidování tržeb prostřednictvím SMS již klient řeší přímo s partnerem EETpro s.r.o.. „Česká pošta provozuje 3200 poboček, na jedné třetině z nich bude možné jednoduchým způsobem zprostředkovat registraci do systému EET. Službu spouštíme již nyní, přestože povinnost vzniká až od května. Díky dobré dostupnosti máme možnost našim klientům zjednodušovat život a chceme ji maximálně využít.
Česká pošta je zejména na malých obcích často jediným kontaktním místem, kam se mohou klienti se svými poštovními či finančními záležitostmi obrátit. Nyní k nim přibyde řešení povinnosti EET,“ říká ředitel business development úseku České pošty Martin Vránek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva