Cílem této části projektu je podívat se na procesy produktů Balík Do ruky, Balík Na poštu, Balík Do balíkovny a Balík Komplet z pohledu zákazníka, identifikovat, kde nastávají problémy a najít řešení. Na 12 poštách a 3 depech v Praze, Liberci a Berouně bude Pošta tyto informace u zmiňovaných služeb sbírat tři měsíce. Vždy po využití vybrané služby osloví Česká pošta klienta unikátní sadou otázek prostřednictvím e-mailového šetření.
Zákaznickou zkušenost bude podnik měřit metodikou NPS (Net Promoter Score), což je mezinárodně uznávaná metodika, která umožní porovnávat se s různými společnostmi napříč trhy. Projekt záměrně zjišťuje míru zákaznické zkušenosti nikoli spokojenosti, protože zákazník může být spokojený, ale jsou místa, kde jeho zkušenost s Poštou může být různá. Jde o běžné dotazování řady společností na trhu, které jsou orientované na zlepšování zákaznického zážitku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva