S přihlášenými, které vybere odborná porota, následně ČT natočí a odvysílá krátký spot. Kampaň na obrazovce poběží osm týdnů.
„Po odvysílání loňské kampaně Česká tleská, v níž jsme podpořili pořadatele kulturních akcí ve všech koutech České republiky, jsme si těžko uměli představit, jak hluboký náraz a útlum kultury nás ještě čeká. O to víc je potřeba zatleskat znovu, ještě silněji, poděkovat všem, kdo to nevzdali, a pozvat diváky na čerstvý vzduch, pod širé nebe, protože letní scény, které jsou připraveny vítat o prázdninách své publikum, to určitě budou potřebovat,“ říká výkonný ředitel ČT art Tomáš Motl, který má projekt v gesci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva