Česká televize: Co Čech, to fanoušek - hokej si pustilo více než 6 milionů diváků

29.05.2019 19:57 | Zprávy

Více než šest milionů. Tolik lidí si celkem na obrazovkách ČT sport pustilo letošní hokejový šampionát. Poslední český zápas na turnaji sledovalo více než 1,6 milionu diváků, tedy téměř dvě třetiny všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi. Samotné prodloužení přilákalo přes 2,2 milionu diváků starších patnácti let a 109 tisíc dětí.

Česká televize: Co Čech, to fanoušek - hokej si pustilo více než 6 milionů diváků
Foto: Hans Štembera
Popisek: Česká televize, ilustrační foto

Zápasy s českou účastí překonaly s průměrnou sledovaností 1,52 milionu všechny turnaje, které od roku 2011 hostí program ČT sport (podíl na publiku dosahoval 48 %). „Bylo vidět, že příběh mužstva diváky zaujal. Nás ale možná těší nejvíc to, že jsme měli i velký zájem diváků o neutrální zápasy a o ty části programu, kdy se nehraje hokej – tedy o program studií. Živý sport neovlivníme, tam zájem diváků určuje výsledek, ale můžeme zabránit tomu, aby diváci odcházeli, když se hokej nehraje, což se nám podařilo,“ konstatuje autor projektu, komentátor a průvodce studiem Robert Záruba.

Nejsledovanějším utkáním byl vítězný čtvrtfinálový zápas Česka proti Německu, který viděly více než 2 miliony lidí. Na téměř milion diváků (991 tisíc) dosáhlo finále mezi Finskem a Kanadou, viděla jej čtvrtina všech, kteří měli v neděli večer zapnutou televizi.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

David Smoljak byl položen dotaz

Můžeme kritizovat Trumpa, ale nemyslíte, že Evropa měla jednat o míru už dávno?

Vše přeci mohlo být jinak, kdyby Evropa jednala dřív a nesnažila se o to až poté, co se do toho vložil Trump. A jaký je váš odhad toho, jak jednání dopadnou? Bude Evropa dál podporovat Ukrajinu i případně bez USA? Protože asi není moc pravděpodobné, že Ukrajina přistoupí na mír za podmínek, které st...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …