České aerolinie zavádějí pět nových cenových balíčků a pravidelné linky na Island, do Aarhusu, Lisabonu a Verony

07.12.2016 10:02 | Zprávy

Pět nových cenových a produktových balíčků na principu tzv. Branded Fares uvádějí České aerolinie do prodeje od 1. prosince 2016. Sjednocují také zavazadlovou politiku a zvyšují v cestovní třídě Economy váhový limit u zapsaných zavazadel z 15 na 23 kg na všech linkách provozovaných ČSA.

České aerolinie zavádějí pět nových cenových balíčků a pravidelné linky na Island, do Aarhusu, Lisabonu a Verony
Foto: ČSA
Popisek: ČSA

Díky novým balíčkům budeme schopni nabídnout levnou letenku a současně dražší, s naším nejlepším produktem, v každém okamžiku prodeje až do úplného vyprodání kapacity letadla.

V letní sezóně 2017 budou ČSA provozovat nové pravidelné spoje do Aarhusu, Lisabonu, Verony a na Island. Kromě toho budou vypravovat sezónní linky do Bilbaa, Porta a Rijádu, ale také do Bejrútu, Pisy či na Maltu, na kterých navýší počet letů a rozšíří období provozu. Další frekvence přidají ČSA také na linkách do Birminghamu, Madridu, Göteborgu, Stockholmu nebo Záhřebu. V letní sezóně 2017 budou ČSA provozovat celkem 50 pravidelných linek do 25 zemí. Prodej letenek na nové i obnovené spoje ČSA zahájí společně se spuštěním nových cenových balíčků, od 1. prosince 2016.

TRANSPARENTNÍ ZOBRAZENÍ SLUŽEB A HODNOTY BALÍČKŮ, PEVNÝ ROZDÍL V CENĚ MEZI NIMI

Zavedením Branded Fares ČSA reagují na trendy v letecké dopravě v Evropě i preference klientů. Nově se zákazníkům při nákupu letenky přehledně zobrazí všechny služby zahrnuté v ceně letenky a zvýrazní se rozdíly mezi jednotlivými balíčky. Zákazníci se díky tomu budou v nabídce letenek lépe orientovat, vybírat a platit pouze za služby, které skutečně požadují. V rámci Branded Fares lze lépe kombinovat služby zahrnuté v ceně letenky s doplňkovými a vytvořit si tak vlastní balíček dle aktuálních potřeb.

„Díky nové formě zobrazení, kterou Branded Fares umožňují, zákazníkovi nabídneme vždy levnou letenku a přehledně zobrazíme výhodnost cenového rozdílu vůči jinému balíčku. V konečném důsledku zákazník získá jistotu, že kupuje to, co využije,“ vysvětluje Jozef Sinčák, předseda představenstva Českých aerolinií a dodává: „S nabídkou balíčku LITE se budeme ucházet o přední příčky v cenových vyhledávačích a srovnávačích levných letenek.“

Další výhodou nových cenových balíčků typu Branded Fares je jejich jednotný vzhled a přehledné zobrazování ve všech distribučních systémech, lepší dostupnost všem typům zákazníků v přímých i nepřímých prodejních kanálech.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Lochman, PhD. byl položen dotaz

Zvyšování daní

Na Primě jste tvrdil, že bude nutné kvůli navýšení peněz na obranu zvyšovat daně. To jako vážně? Myslíte, že je tu pro jejich zvyšování prostor? Nemyslíte naopak, že už takhle jsme na tom mizerně - že je dost velký nepoměř mezi výši platů a tím, co si za něj můžete koupit, že většina z nás je ráda, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nejvyšší správní soud: Noc práva potvrdila zájem veřejnosti o NSS i soudnictví

20:16 Nejvyšší správní soud: Noc práva potvrdila zájem veřejnosti o NSS i soudnictví

Panelová diskuse, prohlídky budovy soudu, simulovaná soudní řízení a interaktivní kvíz. To vše nabíd…